POMAJÓWKOWO

Iksia, Dzieci na wycieczkę pojechały i wróciły :)

Choć wycieczka nie była w odległe rejony (jakieś 40 minut od domu), choć nie był to Kraków, ani żadna z innych obligatoryjnych szkolnych "destynacji", dzieci były mega zadowolone. Powiem więcej pani tez była bardzo zadowolona z nich i całej organizacji na tyle, że jeśli się uda to plan wyjazdowy jest i na wrzesień, i na przyszły czerwiec :)
Pogodę mieli cudną 25 st.C, podchody, rejsy katamaranem, zdobywanie "tarczy" itepe...

Ja przez czas ich nieobecności nie włączyłam pralki oraz nie gotowałam obiadu :) Jadaliśmy z Misiem i mężem "na mieście" i każdy robił to co chciał i wybaczcie nie miałabym nić przeciw by na wyjeżdzie spędzili kolejne 3 dni :)  Trzy dni bez kłótni i mojego i ich darcia mordy :) Błogostan...

Dzieci się okreciły, i już był czas na wyjazd na majówkę. Choć serce podpowiadało kierunek POŁUDNIE!!! to jednak zrealizowwaliśmy wcześniej obrany plan, czyli GDAŃSK!!! to w ramach idei "cudze chwalicie swego nie znacie"
Miejscówkę mieliśmy w samym centrum, choć standardem byłam roczarowana, to blisko było dosłownie wszędzie.
W ramach edukacji nieletnich, oprócz ciągania ich po cudnych zapchanych do granic możliwości zaabytkowych uliczkach, byliśmy na Westerplatte, w centrum Hevelianum, na Sołdku, w Centrum Kultury Morskiej, na dniu flagi w Gdyni, i na sam koniec zobyliśmy Malbork.

Muszę te moje GADY pochwalić, bo zwiedzały dzielnie, ale też i ja szukałam im atrakcji typy warszaty, czy wystawy tzw interaktywne. Byłam przygotowana, ale też nie kruszyłam kopii, gdy coś odpuszczaliśmy na rzecz biegania po fontannie czy kolejnej porocji lodów.

Szczęśliwie padało niewiele, choc temeratura była daleka od ideału (jak dla mnie to 25 stopni).

I tak powróciliśmy wczoraj na łono domowe, bo dziś Stefek obchodził 2 urodziny i nie można było tego wydarzenia pominąć.

Od jutro ogień na tłoki i wracamy do dawno zapomnianego rytmu. Niemal miesięczna przerwa, bo przed strajkiem zmogła ich choroba, powoduje, że będzie nie łatwo wdrożyć się w coedzienność...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DOTARŁO (?) (!)

12.01.2023

MAJ JUŻ...