10 LAT TEMU (+-2 DNI)

Wygrzebałam ze swoich zasobów wpis z bloxa sprzed 10 lat. Wrzucam razem z komentarzami.... tak brakuje mi tamtego kręgu bloxznajomych.
TO był dziwny czas. nie tylko ze względu na katastrofę.... w zasadzie zmienił moje/ masze życie o jakieś 180 stopni....

wtorek, 13 kwietnia 2010, kika_73


SZOK
Jestem w szoku i wybacz mi narodzie nie po stracie tylu wybitnych ludzi. Powiem coś dużo bardziej brutalnego w przyrodzie generalnie jest równowaga. Właśnie dziś się o tym przekonałam i to w gabinecie lekarskim.
Przyszłam z radosną nowiną do mojego ginekologa rzucając mu na stół wyniki krwi i tekst "czy pan mnie jeszcze pamięta".
Oczywiście że pamiętał :) 
Powiedział, żeby mnie uspokoić zrobimy usg, a przedtem zasugerował po zmierzeniu ciśnienia i  L4. Przeszliśmy na USG. Zaczął badać. Znalazł pęcherzyk z żółteczkiem, pokazał a jakże. Stwierdził 5 tydzień. Powiedział, że myślał, że starsza ciąża. Potem ja się ruszyłam lekko a on miał błysk w oku. Kazał mi zmienić lekko pozycje. Znalazł drugi pęcherzyk, a potem... trzeci. Niestety powiedziałam "o kurwa". Zaczęłam ryczeć. Nie był to płacz ze szczęścia. Próbuje oswoić tą myśl. Chyba wciąż jestem w szoku. Mój doktorek, też zaskoczony, rzekł "to się pani odblokowała". Tia...

Na pociechę  mam njusa, ze Miś dostał się do wybranego  przedszkola i fakt akurat postrzegam w kategorii cudu, chyba nie mniejszego niż te trzy pęcherzyki u mnie w brzuchu. 

Komentarze
2010/04/13 21:57:17
czy ja dobrze zrozumiałam - trojaczki??? o kurczę w tym momencie zakasowałaś wszystkie blogowe ciężarówki- trzymaj się dzielnie dziewczyno
-
2010/04/13 23:30:57
aż mi dech zaparło...
-
2010/04/14 07:57:16
Gratuluję, choć to wyzwanie nie lada. A jak zareagowała rodzina? Chociaż w moim przypadku to też ciąża mnoga jest bardzo prawdopodobna.
-
2010/04/14 08:27:26
a w moim przypadku to jakby zupełnie nieprawdopodobna...
-
2010/04/14 09:52:37
Ja sie balam, ze cos nie tak, jak czytalam o pierwszym pecherzyku, to sie ucieszylam... jak doszlam do trzeciego... to tez powiedzialam "O kurwa"!!!! spoko... powolutku, bedzie dobrze, choc to na pewno szok... Sciskam... Kolezanka urodzila trojaczki w grudniu, 3 babki... twierdzi, ze lekko nie jest, ale radosc wiecej niz potrojna rekompensuje wszystko!
-
2010/04/14 10:53:42
O ja Cię !!!!!!!!
O matko.
O Boże.
-
2010/04/14 12:30:44
A to już na 100% potwierdzone?
-
2010/04/14 12:49:40
Na USG widać trzy jak na dłoni. Natomiast co (ile ) z tego "wyjdzie" to nie wiadomo. Moze być 3 a może nie być wcale. To jeszcze dość wczesna ciąża.

Dziś czuje sie naprawde fatalnie i duża w tym zasługa mojej pekającej od wczoraj głowy. Czuje się jakbym miała dostać grype, wszystko mnie boli.
-
2010/04/14 18:40:45
kika- bez czarnowidztwa i dbaj o siebie - no i oczywiście wszyscy czekają na relację z reakcji rodziny;)
-
2010/04/14 22:03:00
Kika, mocno trzymam kciuki. Dbaj o siebie i o swoje trzy Pęcherzyki.
-
2010/07/27 10:49:39
ojej, właśnie trafiłam na Twojego bloga. Gratulacje, trojaczki to jest coś :) życzę dużo zdrowia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DOTARŁO (?) (!)

12.01.2023

MAM POTRZEBĘ...